KÁLI-MEDENCE

Accommodation 3

Accommodation 4

Accommodation 5

A naptárak segítségével itt egyszerűen le tudod ellenőrizni a szabad helyeket!

DorkaBorka:

Foglalt

Szamárhát:

Fecskefészek:

LEGÚJABB AJÁNLATUNK

Mindig van egy-két kedvezményes ajánlatunk…

A Vendégház

Várunk benneteket szeretettel az alábbi apartmanok egyikében, de akár a teljes házban.
DorkaBorka a legnagyobb, családi apartmanunk, mely 6 személy részére biztosít kényelmes elhelyezést.​
A Szamárhát egy kis stúdióapartman két fő részére.​
A diófa tövében pedig a Fecskefészek apartmanunk található, ahol 4 fő elszállásolására van lehetőség.

A Vendégház

Vendégházunkban három különböző méretű apartmannal várjuk vendégeinket.​
A Szamárhát egy kis stúdióapartman két fő részére.​

Természetes kikapcsolódás

Mindszentkálla egy kicsi falu a Káli-medence szívében.

Vendégházunkban megszállva – a környék adta – számtalan kirándulási lehetőség akár gyalogszerrel, akár kerékpárral, de autóval is felfedezhető az év minden szakában.

A házunk mellett magasodó Kopasz-hegy csodás panorámát ígér, és mindössze 10 percre található a Kőtenger, a velétei palotarom, a töttöskáli templomrom, az Öreg-hegy – és ez csak néhány a sok-sok látnivaló közül.

A nyári forróságban a Balaton csak 10 perc autóval, télen pedig ha szerencsénk van, a korcsolyázást is kipróbálhatjuk.

Tanúhegyek a Kereki dombról

Tapolcai tavasbarlang

Káli-medence

Szálláslehetőség

A Káli-medence a „Magyar Provence”, régiesen Kállai-medence a Balaton-felvidéki Nemzeti Park része. Zánkánál kezdődik és Balatonrendes illetve Ábrahámhegy közelében az Orsi-hegy határolja. Az itt húzódó hegyvonulat fekete homokkőből van, sok hegyet azonban bazalttakaró borít. A szél évmilliók alatti munkájának állítanak emléket a kőtengerek, ami Kővágóörs, Szentbékkálla, Salföld, s Kisörs térségében figyelhetők meg. A hatalmas, a szél által lecsiszolt kövek egyedülálló látványt nyújtanak. Északi részén a Fekete-hegy nyúlik el, a déli szegélyétől már nincs messze a Balaton. A Fekete-hegy tetején lévő kilátóból gyönyörű kilátás nyílik az egész medencére, de ellátni innen Tapolca és Tihany irányába is.
..és itt, e csoda közepén, Mindszentkállán található három apartmanos szállásunk, a Kálium Vendégház.

Vendégeink Írták

„Es war ein wunderschöne Zeit in diesem wunderschönen Unterkunfts apartment.
Das Apartment ist sher schön eingerichtet und man fühlt sich von Anfang an sehr wohl. Das Haus und die Umgebung war einfach Top.”

2018.07.19.

„Csodálatos egy hetet töltöttünk ezen a varázslatos vidéken és ezen a gyönyörű szálláson. Köszönjük, hogy itt lehettünk, visszajövünk még!:o)”

2018.07.16.

„Köszönjük az itt töltött időt. Sok élménnyel gazdagon, feltöltődve és persze elfáradtan:o) (kék túra) térünk haza.
A környék és a vendégszeretet csodálatos. A tulajdonos eddigi tapasztalatunk alapján a legfigyelmesebb és legsegítőkészebb. Az apartman gyönyörű és barátságos, minden igényt kielégít. Reméljük, még visszatérünk.”

2019. 05. 04.

ÉS TÉNYLEG, AHOGY TAVALY ÍGÉRTÜK, ÚJRA ITT VAGYUNK! A lépcsők száma: 320. Idén sem csalódtunk, ezúttal az idő is hálásabb volt! 2020. febr. 23. (4 fős család)

2020.02.23

Iratkozz fel az egyedi ajánlatokért

INGYENES helyi kisokos + Exkluzív ajánlatok csak feliratkozóknak!